Kodowanie kluczyka - znalezione w archiwum CBR XX OCP
autor: Krecha post z 31 maja 2013, 22:33
Archiwum - Link
1. podłączamy 2 przewody do kostki od ignition pulse generator(impulsator zapłonu) Kabel z rezystorkiem ciągniemy od plusa z akumulatora do żółtego kabla ingition pulse generator(kabel sygnałowy, żółty w 929 idzie to ECM. Drugi kabel idzie na masę z wtyczki generatora.
2. Działającym kluczykiem przekręcamy stacyjkę, czerwony przycisk zapłonu na manetce ma być w pozycji zapłon. *Lampka HISS się pali cały czas
3. Czekamy 10 sekund, potem odpinamy krokodylka z plusa akumulatora(niczego nie wyłączamy), odczekać min. 2 sekundy, następnie podłączyć z powrotem.
4. Lampka hiss popali się ok 2 sekundy, potem zacznie mrugać po 4 razy. Niech sobie dla pewności mrugnie z 8 razy. Wyciągamy działający kluczyk.
*Uwaga: działający klucz trzymamy z daleka od pętli HISS, oraz do następnego kroku nigdy nie używamy tego samego klucza!
5. wkładamy nowy surowy klucz, przekręcamy na ON, Lampka hiss zachowa się tak samo jak w 4 punkcie. Jak sobie pomruga te 8 razy to przekręcamy stacyjkę, wyciągamy kluczyk.
6. odłączyć kabel pomocniczy, podłączyć wszystko jak było oryginalnie i się cieszyć
Na początku sezonu zakodowałem 2 kluczyki i oczywiście według tej instrukcji. Przypomnę tylko że wtyczki od IPG szukamy po lewej stronie pod bakiem w takiej gumowej osłonce. Jest tam dość głęboko więc należy dobrze szukać bo ja przez chwilę miałem problemy.