autor: krzyh » 06 wrz 2025, 13:24
info z grupy FB od jednego z użytkowników - Błąd powielany od czasu wydania manuala Haynessa wkradł się we wszystkie katalogi i trwa po dziś dzień. Zębatka przód 17 a tył 45. I tak było, jest i ma być. Tylko wtedy po wymianie napędu licznik wskaże prawidłową prędkość a oznaczenie na wahaczu - nowy nie rozciągnięty łańcuch. I nie, że wersja USA czy Kanada kontra Europa. Bardzo łatwo sprawdzić za pomocą choćby Yanosika. W service manual EN również stoi jak byk. Przełożenie 17/44 nie jest i nigdy nie było ORYGINALNE.
- Załączniki
-

- 249310240_2948454482081533_7130110797380240387_n.png (279.46 KiB) Przejrzano 13 razy
info z grupy FB od jednego z użytkowników - Błąd powielany od czasu wydania manuala Haynessa wkradł się we wszystkie katalogi i trwa po dziś dzień. Zębatka przód 17 a tył 45. I tak było, jest i ma być. Tylko wtedy po wymianie napędu licznik wskaże prawidłową prędkość a oznaczenie na wahaczu - nowy nie rozciągnięty łańcuch. I nie, że wersja USA czy Kanada kontra Europa. Bardzo łatwo sprawdzić za pomocą choćby Yanosika. W service manual EN również stoi jak byk. Przełożenie 17/44 nie jest i nigdy nie było ORYGINALNE.