Zębatki- przełożenie

Odpowiedz

Kod potwierdzający
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Zębatki- przełożenie

Re: Zębatki- przełożenie

autor: cbrxx1 » 08 wrz 2025, 17:56

Właśnie byłem w garażu i sprawdziłem w XX z przebiegiem niecałe 4 tyś. km
i jest zębatka 44
łańcuch DID Japan 50ZVS

Tak wyjechał z fabryki

Zębatki- przełożenie

autor: krzyh » 06 wrz 2025, 13:24

info z grupy FB od jednego z użytkowników - Błąd powielany od czasu wydania manuala Haynessa wkradł się we wszystkie katalogi i trwa po dziś dzień. Zębatka przód 17 a tył 45. I tak było, jest i ma być. Tylko wtedy po wymianie napędu licznik wskaże prawidłową prędkość a oznaczenie na wahaczu - nowy nie rozciągnięty łańcuch. I nie, że wersja USA czy Kanada kontra Europa. Bardzo łatwo sprawdzić za pomocą choćby Yanosika. W service manual EN również stoi jak byk. Przełożenie 17/44 nie jest i nigdy nie było ORYGINALNE.
Załączniki
249310240_2948454482081533_7130110797380240387_n.png
249310240_2948454482081533_7130110797380240387_n.png (279.46 KiB) Przejrzano 13 razy

Na górę