Kodowanie kluczyka

instrukcje krok po kroku, zdjęcia z napraw i modyfikacji.
Awatar użytkownika
krzyh
Admin
 

Posty: 12
Rejestracja: 06 wrz 2025, 08:41
Lokalizacja: Wołomin/Wałcz/Aberdeen

Kodowanie kluczyka

Post autor: krzyh »

Kodowanie kluczyka - znalezione w archiwum CBR XX OCP
autor: Krecha post z 31 maja 2013, 22:33


Archiwum - Link

1. podłączamy 2 przewody do kostki od ignition pulse generator(impulsator zapłonu) Kabel z rezystorkiem ciągniemy od plusa z akumulatora do żółtego kabla ingition pulse generator(kabel sygnałowy, żółty w 929 idzie to ECM. Drugi kabel idzie na masę z wtyczki generatora.

2. Działającym kluczykiem przekręcamy stacyjkę, czerwony przycisk zapłonu na manetce ma być w pozycji zapłon. *Lampka HISS się pali cały czas

3. Czekamy 10 sekund, potem odpinamy krokodylka z plusa akumulatora(niczego nie wyłączamy), odczekać min. 2 sekundy, następnie podłączyć z powrotem.

4. Lampka hiss popali się ok 2 sekundy, potem zacznie mrugać po 4 razy. Niech sobie dla pewności mrugnie z 8 razy. Wyciągamy działający kluczyk.
*Uwaga: działający klucz trzymamy z daleka od pętli HISS, oraz do następnego kroku nigdy nie używamy tego samego klucza!

5. wkładamy nowy surowy klucz, przekręcamy na ON, Lampka hiss zachowa się tak samo jak w 4 punkcie. Jak sobie pomruga te 8 razy to przekręcamy stacyjkę, wyciągamy kluczyk.

6. odłączyć kabel pomocniczy, podłączyć wszystko jak było oryginalnie i się cieszyć

Na początku sezonu zakodowałem 2 kluczyki i oczywiście według tej instrukcji. Przypomnę tylko że wtyczki od IPG szukamy po lewej stronie pod bakiem w takiej gumowej osłonce. Jest tam dość głęboko więc należy dobrze szukać bo ja przez chwilę miałem problemy.
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły

Honda CBR 1100XX Super Blackbird 2002r