Zębatki- przełożenie
Zębatki- przełożenie
info z grupy FB od jednego z użytkowników - Błąd powielany od czasu wydania manuala Haynessa wkradł się we wszystkie katalogi i trwa po dziś dzień. Zębatka przód 17 a tył 45. I tak było, jest i ma być. Tylko wtedy po wymianie napędu licznik wskaże prawidłową prędkość a oznaczenie na wahaczu - nowy nie rozciągnięty łańcuch. I nie, że wersja USA czy Kanada kontra Europa. Bardzo łatwo sprawdzić za pomocą choćby Yanosika. W service manual EN również stoi jak byk. Przełożenie 17/44 nie jest i nigdy nie było ORYGINALNE.
- Załączniki
-
- 249310240_2948454482081533_7130110797380240387_n.png (279.46 KiB) Przejrzano 25 razy
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły
Honda CBR 1100XX Super Blackbird 2002r
Honda CBR 1100XX Super Blackbird 2002r
Re: Zębatki- przełożenie
Właśnie byłem w garażu i sprawdziłem w XX z przebiegiem niecałe 4 tyś. km
i jest zębatka 44
łańcuch DID Japan 50ZVS
Tak wyjechał z fabryki
i jest zębatka 44
łańcuch DID Japan 50ZVS
Tak wyjechał z fabryki
Re: Zębatki- przełożenie
Ciężko to zweryfikować i jednoznacznie potwierdzić ile zębów jest w tej zębatce fabrycznie ... jedni mówią/piszą 44 inni 45 ... ja u siebie mam 45 ... i jeździ tak samo jak bym miał 44
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, tylko żuje pszczoły
Honda CBR 1100XX Super Blackbird 2002r
Honda CBR 1100XX Super Blackbird 2002r
Re: Zębatki- przełożenie
Honda 41201-MAT-670 - SPROCKET, FINAL DRIVEN (45T) (SOURCE: VINTAGE PARTS INC.) : Ron Ayers https://share.google/YQtpuDgAMC6ZUkVvf
Ciekawe bo na stronie z częściami pokazuje oryginalną zębatkę 45 zębów
Ciekawe bo na stronie z częściami pokazuje oryginalną zębatkę 45 zębów